Pages

.

Glorious Christmas

Chegada a casa. As meninas para deitar. A cabeça a andar à roda - quero começar a montar a mesa de Natal para assentar ideias, que isto do cansaço não ajuda em nada e eu gosto de tanta coisa que nem sei o que fazer!!

Por favor, olhem-me para esta mesa deliciosa!! E vão ver o blog Glorioustreats, eu adoro - já publiquei aqui uma foto deste sítio. Para mim, a Glory Albin é a raínha dos cookies. E o blog inspira-me!




Back home, at last. I still have to take the kids to bed and my head is dizzy! I need to start setting the table - I like too many things for such a small place!

But please, take a look at this Christmas table and this wonderful blog, Glorioustreats! I love this blog and had already shown some images from this site. To me, Glory Albin is the queen of cookies. Her blog and her work are really inspiring!...


No comments:

Post a Comment