Pages

.

Easter is coming!

Olá, queridos amigos! Aqui estou eu, de volta para vos contar mais umas histórias... Na próxima semana estou de férias e espero poder estar aqui mais vezes. Na Quarta vou dar um jantar para um grupo de amigas e estava a pensar em decorar a mesa com elementos alusivos à Páscoa - já tenho alguns, que vos vou mostrar. Estes passarinhos das fotos farão provavelmente parte da decoração dos guardanapos, mas ainda não decidi.

Ainda estou indecisa nas sobremesas, não sei bem o que hei-de fazer... Queria algo com uma decoração relacionada com a época, mas ando com tanto trabalho que a minha cabeça não consegue deitar cá para fora ideias! Ajudem-me, por favor!




Hello, my dear friends! Here I am, back with some stories to tell you. I'll be on vacations next week, so hopefully I'll be here more often. I'm also having a dinner at my home with a group of old friends. As we are on Easter time, I thought about decorating the table with a few items related to it. These litlle cute birds that you see on the photos might be a part of the napkins decorations.

I also want do have something special for dessert, decorated accordingly, but I have been so busy at work lately that I can hardly think of something else and my head feels empty... Please, help me! I need inspiration!...

No comments:

Post a Comment